KAYAN HABERLER

Ayten Tarım : MÜEBBET HAPİS


Semada uçan göçmen kuşları
Asi yüreğim terörist oldu
Benliğimde firar ediyor ...
Faşist sevgilerin coşkusunda
Sesleniyorum tutkularımın sol yanına
Haber salın yare
Aşkıyla terörist eylemlerde
Aşılmaz dağlara vurdum kendimİ...
Dikkat yâr !
Sol yanımın menzilimde
Sen varsın .
Mecnunun, Leylası gibi
Sevda ateşine tutuldum
Silahlar, bombalar patlıyor içimde
Yüreğim, yüreğine onikiden vuruldu
Tutuldum sana yâr ..Görüntünün olası içeriği: gökyüzü.
Sözüm geçmiyor âsi yüreğime
İster sev, ister nefretinle öldür,
Toplansın ahali ihtiyarlar heyeti
Kurulsun mahkeme
Savcı sen, sanık ben
Aç yüreğine sevgime
Hükmüm verilsin kır kaleme
Kimliğinde, gözlerinde
Müebbet hapis kalayım
Aşım, ekmeğim, suyum
Tek katığım SEVGİN olsun YÂR...

Hiç yorum yok

bizleri takip ettiğiniz için teşekkür ederiz