KAYAN HABERLER

Mürüvvet Kaymaz : BIR KELEBEK ÖMRÜ KADAR YAŞAMADİM

Ben yalnız kaldım sevdalarda. Yorgunum taşıyamaz oldu kanatlarım. Özlemin yakıyor içimi sessiz sessiz.

Rüzgar söndüremiyor nedense alevini. Seni yüreğime bağladım düğüm düğüm. Ayakta kalayım,hüznünü bırakma bana. Kalbim sana mahkum söküp atamıyorum. Sevgimi bulutlara bıraktım yüreğine aksın sevgim yağmur gibi. Kokunu getirsin rüzgar cekeyim içime buram buram Gözlerin yeşil gözlerimden başkasını değmesin. Solmasın artık çiçekler açsın rengarenk. Bir kelebek ömrü kadar bile yaşamamışken. Ruhum göçebe oldu seni ararken. Sanki boşluktayım,bilemediğim kaybolduğum. Hayatın gerçeği var içinden cıkamadığım. Doktor ben hastamıyım yoksa, Artık yüreğim kaldırmıyor sevgisızliğe. Bu masal bitmedi henüz bitmeyecek de. Sevgi akacak sevda çeşmesinden Kana kana içeceğim. Biliyormusun sevgi hiçte ucuz değil.


Mürüvvet Kaymaz-KHA 08.05.2018

Hiç yorum yok

bizleri takip ettiğiniz için teşekkür ederiz