KAYAN HABERLER

Dilek Sunel : Karanlığın Zikri

Ben ne işlek caddelerden geçtim dost!
Ama hiç birinde,hiç bu kadar kaymadim düşmedim.. Her aldığım darbe hiç bugünkü kadar Yakmadi ciğerimi.. Ben hiç bu kadar alçalıp namertce kendimi görmezden gelip Yok saymamıştım dost! Hiç bu kadar cesurca göz yaşlarımı icime akıtmamıştım. Sorma sebebini utanıyorum Sorma..! Nasil söylerim Bunun gece kadar izahı olmayan zihniyetini Nasıl söylerim.. daha bir saate kadar Şu ana kadar.. Sevgilime deliler gibi çırpınarak Umarsız akıl almaz sevgili aradığımı.. Sırf o mutlu olsun diye Yana yakıla mehtaptan uyanıp, geceye adres sorduğumu.. Sebebini at arka cebine Çünkü öyle olması gerekiyordu.. Biliyorum!!! Şaşkınsın.. Gözlerindeki o kurşuni sorgulamaları bırak lütfen.. Dedim ya! Ben bile hayretler içindeyim kendime.. Hem de böylesi severken Böylesi özlerken.. Şimdi uysal düşlerimin tuzağından düşünüyorum da! Onun bana her gülümseyerek hatta canım diyerek kollarıyla sardığında kelebeklerin kanatlarını ödünç mü takmıştım acaba..? Bir insan,bir insanı severken Hatta sevilirken..nasıl olurda farklı cereyanlarda üşümek ister ki? Nasıl geceye dönüşüp,bir anda kararır gözleri..? Biliyor musun dost? Çaresizliğime ilk kez bugün ana avrat küfrettim Ne ona Ne de arzularına.. Ben yalnızca kaderime Gelmişime Geçmişime Kendime En çok da Elllerimdeki prangalara küfrettim.. Öyle az buz da değil Ederken inan gecenin karanlığını bile utandırdım.. Sigaramın dumanı da eşlik etti tüm küskün küfürlerime.. Anlayacağın! Meğer şu ceviz kaplı yürek sandığımda Ne maharetler varmış.. İnan bugün istemesem de Bir yaş değil Tam beş yaş daha yaşlandım. Meğer Tarifi zor dertlerin Olmazmış ne gönül yarası Ne de halden anlayan Yar diye göğsünde saklayanı.... (Karanlığa sövemem ben! Geceye küfredercesine.. Benim derdim kendimle Sen ise En güzel bahanem) Dilek_____(KHA

Hiç yorum yok

bizleri takip ettiğiniz için teşekkür ederiz